Translate

måndag 26 oktober 2015

Ny vecka

Jag börjar så smått få in mina promenadrutiner igen, idag gick jag rundan via inmalningen, den är ca 5,3 km och det fungerar även om jag inte är smärtfri. Nu tycker jag inte det är leden utan mer musklerna. Det är otroligt varmt ute för att vara i slutet av oktober, nästan ofattbart.


Fast det är ändå lite öde på uteserveringarna.




Det var lite disigt och grått.



Nu har hundarna fått stängsel också.


Fastedag idag, jag kallar det fasta för att skilja på dagarna, men man kan äta 500 kalorier och Viktväktarnas soppa är en lagom huvudrätt dessa dagar. Champinjonsoppan är ingen höjdare, det finns godare i serien.

Idag har jag som vanligt scrappat, visar en layout gjord till ScrapMuch? och deras andra skiss denna månaden.



Vit CS med miststänk och papper från American Craft. Lite olika dekorationer och pärlor. Foto på dotter Mia när hon var i Dusseldorf och fick träffa sitt barnbarn Evy för första gången.

Ikväll var det sista teknikkvällen på Fotoklubben och den handlade om Pixlar. Jag var trött och hungrig och inte sådär jättemotiverad. 


På vägen dit stannade jag och fotograferade fullmånen som var helt enorm med en orange ring runt den. Jag ska ta bort den där kameralinspricken senare.


Ordförande Torsten informerade om detta och hade roat sig med att göra ett pixelpussel haha! 

7 kommentarer:

  1. What a sweet page! Thanks for sharing it with us at ScrapMuch?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you Laura and for great sketches!

      Radera
  2. Adorable layout...love your embellishing! Thanks for playing along with ScrapMuch?!

    SvaraRadera
  3. Love this page!! The soft colours are perfect and the embellishing really makes it!!
    Thanks for sharing with us at ScrapMuch?

    SvaraRadera
  4. Åh, vilken underbar scrap .... den vill jag ha:)

    SvaraRadera

  5. Aww cute page.. Love the colour scheme! Great take on the sketch and thank you for playing along with us at Scrapmuch!

    SvaraRadera