Translate

fredag 9 oktober 2015

Fredagsrace

Ja, det känns som ett race, dagen har bara börjat så är den slut igen. Fastedag så låt den gå fort! Fast jag njuter av dagen iallafall, skojar lite. Min planerade promenad hann jag inte med, Harald och jag hjälptes åt att handla, vi ska ha lite kalas imorgon och då träffade vi Hanna och töserna. De var på väg hem till oss och då blev det glass, kaffe, lek och bus.






Resten av dagen ägnade jag mig åt matlagning och scrapping. En layout klar till Sketchabilities allra sista skiss.



Vit CS med lite stämpling och stänk och papper från SC + en del annat. Foto på Hanna och töserna, ibland blir det mycket med dom

7 kommentarer:

  1. Åh!! En sån GLAD layout!! underbara färger och läckra dekorationer!! Och som alltid ett ljuvligt foto, du fångar dom DÄR tillfällena så bra!! Och du tolkar alltid deras skisser med bravur!! Får se om jag vågar mig på dom senare i höst/vinter :)
    Tack för att du delar med dig av allt härligt!! Ha en skön helg!! KRAM Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack som vanligt, jag blir glad! Om jag fattat det rätt så är det deras sista skiss, men som vanligt kanske jag inte fattar helt bra vad dom menar på det engelska språket. Kram

      Radera
    2. Ja du skrev ju det också... och så fattade jag det också nu när jag kollade. Tur det ännu finns gott om många andra skissutmanings bloggar då :) Veckans Skiss bla, som ju har strålande skiss makare :) Kram

      Radera
  2. Fastedag en Fredag?? Bra gjort av dig!! Dina dagar verkar ha fler timmar än mina suck! Bara lite skoj. Önskar er en fin helg! Kramar.

    SvaraRadera
  3. Dom där tösabitarna är så söta!!! :-)
    Din LO är otroligt läcker med det gula och rosa som poppar upp. Jättesnygg titel! Bra jobbat!!! Ha en bra lördag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Åsa, ja dina tvillingar är ju också så söta, dina ser ut som enäggstvillingar! Kram

      Radera
  4. So sweet !!!!!
    Thanks for playing along with Sketchabilties

    SvaraRadera