Translate

måndag 24 augusti 2015

Vardag

Idag har jag skött ett uppdrag, städning hos dottern och det gick bra! Tog sin lilla tid, men tid har jag ju. Skönt att känna att det börjar fungera även om jag hela tiden har bakslag med knäet. Nu ska jag låta denna veckan gå så får jag se. Vi ska åka på roligheter, hälsa på goda vänner och då får jag annat att tänka på även om smärtan aldrig går att bortse från. Efter uppdraget var det höstens första styrelsemöte i Fotoklubben, också kul, kameran glömde jag i fönstret där vi var. Den enda bilden idag blir alltså dagens scrapplayout. Jag tolkade en fin skiss hos Let´s Get Sketchy.



Vit CS som jag sprayade och stänkte med grön mist och stämplade därefter. Papper från Studio Callico, ett liten tårtpapper samt små textdekorationer också från mitt kit från Studio Callico. Det gröna bladet likaså, det är i något slags gummi, jättefina. Foto på sommarens brudpar, barnbarnet Jonathan med sin Hanna. Det blir några foto därifrån framöver.

17 kommentarer:

  1. Ja låt det ta tid nu!! Härligt att ni ska på lite skoj :-) Det behöver du! Underbar LO i friska färger. Jag gillar det där gröna pappret massor!!! Tack för härlig inspiration min vän! Sköt om dig nu♡ Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack nu blir jag glad, javisst är det fint, skulle vilja ha fler av dom! Kram

      Radera
  2. Jättefin LO!!! O vilket foto på brudparet! Det gillar jag massor! Håller tummarna för att veckan blir bra för ditt knä. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack, vad roligt att du gillar den! Kram

      Radera
  3. This is so fresh and pretty!! Love it!! Thanks for sharing with us at LGS :)

    SvaraRadera
  4. Beautiful page!!and Love picture!
    Thanks for joining in at LGS.

    SvaraRadera
  5. Lovely page, and you used my favorite item.....wedding pictures!
    Thanks for joining us at LGS!

    SvaraRadera
  6. So pretty!! Love your take on the sketch! Thanks for joining us over at LGS

    SvaraRadera
  7. This is so lovely<3 I love how your stayed true to the sketch, but still very original:))
    Thanks for sharing it w/us @LGS!

    SvaraRadera
  8. Beautiful page ! Thank you for joining us at LGS !

    SvaraRadera
  9. This is so sweet, thanks for playing along with us at LGS!

    SvaraRadera
  10. Great take!Thanks for joining us at LGS:))

    SvaraRadera
  11. beautiful page ! love the colors :-) - Thank you so much for joining us at Let’s Get Sketchy

    SvaraRadera
  12. wonderful color! & Beautiful pictures!!
    Thanks for joining us at LGS

    SvaraRadera
  13. Cute & fresh page!!!! Thank you for joining us @LGS!

    SvaraRadera