Translate

torsdag 27 augusti 2015

Skön dag

Idag hade jag inget bokat som skulle göras och så skönt det var. En lugn morgon och jag kunde städa upp bland mina scrapsaker och sedan sätta igång lite. När regnet hade upphört provade jag att ta en liten promenad. Jag tänkte att jag måste börja prova och det gick långsamt men rätt bra. Bara efter den korta promenaden blev knäet och benet tyvärr alldeles stelt och konstigt. Ingen smärtstillande medicin heller förresten idag, det går nog framåt.


Jag gick till den lilla skogsdungen uppe vid cykelvägen.



Massor av björnbär, måste vara ett rekordår.


Mycket äpple också i träden där.


Jag plockade rönnbär till min krans utanför ytterdörren.

Jag gjorde en layout till Picture This och deras första augustiutmaning. Den gick ut på att använda svart CS, två mönsterpapper och 1 foto.


Svart CS som sagt och två papper från My Minds Eye. Symaskinssöm och några bitar whashitejp. foto på barnbarnet Ellinor med sin fina mage.


11 kommentarer:

  1. Skönt med sådana dagar! Härlig bild på dottern!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och nu är det spännande att få se vad som finns därinne....

      Radera
  2. Men du vilken snygg LO!!!! Älskar tråden o trianglarna!!!! Det är verkligen en layout som sticker ut! Hoppas att det bara blir bättre o bättre med knät nu! Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Du fångar alltid så otroligt fina foton var du än tar dig för, du är en så duktig fotograf!!! Härligt att du kan göra mer och mer utan att behöva smärtstillande :) Och så till sist men inte minst!!! Tok läcker LO alltså, gillar allt :) från foto till papper och komposition. Tack för härlig input! Tur jag redan gjort min säger jag bara.... Kram Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, du kan konsten att få mig att "flyga" lite och tänka ja, men det blev nog lite bra det där. Kram

      Radera
  4. Beautiful page! The pastels are lovely with the black paper. Thank you for joining our challenge at Picture This

    SvaraRadera
  5. Love the whole style! Thanks for joining in at picture this!

    SvaraRadera
  6. Really fabulous page! Thanks for joining us at Picture This!

    SvaraRadera
  7. wonderful page & great picture!!!! Thank you for joining us @Picture This!

    SvaraRadera
  8. Very Unique design, love everything about your page! and congratulations!
    Thanks for playing along with us at PictureThis!

    SvaraRadera