Translate

torsdag 20 augusti 2015

Nervöst

Nu har vi gjort det, lagt ut Aeolus till försäljning, lite ångest har vi, gör vi rätt eller? Nu är det dock så att sälja båtar är inte lätt så det löser sig kanske automatiskt. Men, vi har ju ändå bestämt att försöka. Idag har vi hållit på igen i båten och Harald har gjort iordning jollen. Emellan har vi också haft sköna stunder i solen. Båten ligger på Blocket nu.



Jag har fortfarande väldigt ont i knäet och benet, men försöker att inte gnälla över det. Tiden får väl utvisa vad som händer. Jag tränar på iallafall två gånger om dagen.

Det är fruktansvärt rörigt här hemma, det tar tid att ta hand om allt från båten, jag längtar efter ordning och städat. Lite tid vid scrapbordet tar jag mig ändå varje dag, då kan jag iallafall sitta. Idag blev det en tolkning hos White...with 1. Denna månaden är det gul färg och det tycker jag är en trevlig färg och dessutom tänkte jag direkt på ett foto.


Vit CS med mist och acrylstänk. Mönsterpappren är olika fabrikat och de stora bokstäverna och tagen från Studio Callico. Enamel dots och lite annat. Foto på dotter Mia från i sommar.

13 kommentarer:

  1. FIIINA Mia!!! Och en sån härligt glad LO!!!Gillar!!! Men så spännande att ni lagt ut båten, nu får tiden utvisa!!! Tänker på er och ber att det som ska ske får ske i rätt tid <3 Du får även "gnälla" över ditt knä, HELT förståeligt i min värld!! KRAM Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, den layouten var rolig att göra, innan höll jag på med en annan som hamnade i papperskorgen grrr! Ja spännande är det med båten, men vi har inte för stora förhoppningar, tack för dina tankar! Kram

      Radera
  2. Fantastic work. Thanks for joining as at WW1 :)

    SvaraRadera
  3. This looks wonderful.. a great photo for this color challenge.. thanks for joining in with White With One this month!

    SvaraRadera
  4. This is a lovely layout and how good is the photo for this colour. Thanks for joining us at WW1

    SvaraRadera
  5. Very fun and sunshiny page! Thank you for playing along with us at White with 1!

    SvaraRadera
  6. What a fun and happy page, thanks for joining in with us at WW1.

    SvaraRadera
  7. Beautiful take on the custard challenge! thanks for playing along with us at WW1!

    SvaraRadera
  8. great job with the colour challenge and thanks for playing along with us at WW1

    SvaraRadera
  9. Perfect photo for the challenge, fantastic take on the challenge, thanks for joining us at WW1

    SvaraRadera