Translate

lördag 25 april 2015

Scrap och Födelsekalas

En promenad idag innan regnet kom, lugnt och fint var det.





Lite småpjoddar blev det idag.




Jag har förståelse för det mesta, men hundägare som inte plockar upp sin skit gör mig jäkligt förbannad. Dessa var jag nära att trampa i.


Nu är sista restaurangbygget helt klart och det ser så bra ut.

Jag hann göra en layout till idag till Mias projekt. Jag valde att använda en jättefin skiss från Stuck?!, http://stucksketches.blogspot.se



Denna blev helt svart/vit, bakgrundspapper från Panduro och American Krafts, dekorationer från Studio Calico, några klädtags, knappar och ringar. Foto på barnbarnet Jonathan och hans sambo Hanna.

Födelsedagskalas i Barsebäck, Haralds bror Lasses dotter Erika fyllde 20 år och vi körde dit tillsammans med syster Inger. God mat och trevligt som alltid.


Lasse och Helene fixar med maten.


Inbakad kyckling, det var jättegott,


med sallad, riskaka, couscous och goda såser.




Födelseagsbarnet.


God tårta på det!







6 kommentarer:

  1. Verkligen effektfullt med helt svartvitt på LOn!! Vilka mysiga dekos, dom vita ringarna och flairs. Fina papper också. Är så avis på dina SC kit.... Ha det gott kära du! Kram

    SvaraRadera
  2. Love your black and white layout...wonderful layering! Thanks for playing along with Stuck?!

    SvaraRadera
  3. Fabulous layout, love the black and white! Great take on the sketch! Thanks for joining us at Stuck?!

    SvaraRadera
  4. Beautiful page, love the colours and accents! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera