Translate

lördag 27 december 2014

Vardagen tar vid

Många är sjuka verkar det som och vår aktivitet idag blev inställd. Det var nog bra för oss också, särskilt för Harald som inte blir frisk, jag känner mig bättre iallafall. Jag steg upp vid femtiden imorse, ibland går det bara inte att sova och då tog jag en av julklapparna, en turistguide om Bali och drömde mig bort, det prickade du in bra Maria! Vi åker den 23 januari och det är ju ganska snart faktiskt. Idag blev det en lång promenad, jag måste komma igång igen också är det ju extra roligt att testa mitt objektiv.


 
Det tar nog lite tid att lära sig och nu behöver jag kanske ha två objektiv med mig på promenaderna. Nu kör jag med det nya så att jag får testa lite.






 
Det blir en dagens butik idag, Jysk har ju etablerat sig i Höganäs och ibland är det bra, dom har ett sortiment som inte tidigare funnits i Höganäs. Jag inhandlade några lådor till mina scrapgrejor.

 
Besök av dotter Mia, en sovstund i soffan och en lugn kväll, ja så är det.

3 kommentarer:

  1. Det blev fina bilder idag med....Gunnel

    SvaraRadera
  2. Jag tackar för vinterpromenaden! Hoppas ni snart blir riktigt krya. Vi har klarat oss än så länge så jag håller tummarna att det fortsätter så.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det går ju framåt, hoppas ni slipper, den här förkylningen är seg och inte rolig.

      Radera