Translate

måndag 15 december 2014

Klart

Nu är det klart, julklapparna alltså. Ja, sånär som på några ångestkompletteringar. Skönt är det. Julkorten är också klara och lagda i lådan. Där fick jag också komplettera med tre nygjorda idag. Tvättstuga och pepparkaksbak, herregud, får ge bort om det är någon mer än jag som gillar dom. Harald tycker dom är för söta, ibland blir man förvånad, haha. Han är fortfarande sjuk, en riktigt rejäl omgång, fjärde sjukdagen nu.


 
Jag stoppade dom flesta julkorten här men sedan leker jag själv brevbärare för en del. En eftermiddagspromenad idag  alltså.

 
Det görs fantastiska grafitimålningar på Bangatan, denna är under arbete.

 
Den här är så läcker, en tågvagn.


 
Plötsligt mötte jag syster Inger och Peter på promenad med Lennart.

 
Det började skymma och blev vackert med alla ljus.

4 kommentarer:

  1. Åh, blev glad över din bild från Gruvtorget! Jag tycker också, verkligen, att det är så fint där med Mursten, särskilt kvällstid.
    /Anita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja riktigt vackert är det, nästan synd att man så sällan promenerar där.

      Radera
  2. Nu skall jag ta mig en tur till Bangatan och titta på dessa grafitimålningar, ser ju fina ut. Jag tycker också att Gruvtorget är jättefint i kvällsbelysningen.

    SvaraRadera