Translate

torsdag 20 november 2014

Veckans skiss

Veckans skiss denna veckan är denna, http://veckansnyaskiss.blogspot.se/2014/11/41.html

 
Ni har fram tom att tolka denna kortskiss, gör det!

 
Mitt kort blev ett färgglatt lite busigt kort.

 
Äntligen är en bok utläst, denna har verkligen varit trög. Jag kan inte påstå att den var dålig, jag kunde bara inte koncentrera mig på den och längtade inte efter att läsa den. Ämnet är annars aktuellt och viktigt, mäns hat mot kvinnor och accepterandet i rättsväsendet att män misshandlar kvinnor. Kanske att jag just nu hellre vill drömma mig bort från sådana trista samhällsproblem, jag vet inte.

 
Ingen lång promenad idag men dagens butik är Sjöbutiken på Köpmansgatan.

 
Herrejösses med prylar där finns, allt med hav- och båtanknytning, massor av fina saker, men var ska man ha dom? Trevligt i sommarhus förstås, även i båt, men där får inte plats så mycket.

 
Jag gick in för att kolla en sak för en vän, det fick jag gjort.

 
Ikväll var jag på Fotoklubben, ikväll visade medlemmarna bilder, trevligt och så roligt att se de duktiga fotografernas bilder.


2 kommentarer:

  1. Beundrar din fantasi med att göra scrappar!! Kul när du fotograferar inne i butikerna och det ger mig inspiration att besöka dem.

    SvaraRadera