Translate

söndag 9 november 2014

Trött söndag

Idag började jag ta slut, men middagen serverades till oss och jag städade upp innan föräldrarna kom hem strax innan två. Det hela har gått väldigt bra, men jag blir ändå trött av att få det att funka, göra rätt och att barnen ska vara nöjda. Hunden inte att förglömma, det fordras en del. Men jag glädjer mig över att Joel och Petra kan få några dagars ledigt, det är dom väl värda.




 
Vi fick så fina presenter som tack, jag en fantastiskt god parfym och Harald fick marsipan.

 
Jag har inte orkat något mer idag utan sitter i soffan, sover emellanåt och har det mysigt.
 
Det är ju söndag och Allt Om Scraps inlägg, http://tidning.alltomscrap.se/2014/11/metallic-med-tyngd-och-lyster.html Söndagens tema är metallic och mitt bidrag denna gången är ett kort.

 

2 kommentarer: