Translate

söndag 2 november 2014

Promenad och scrappat

Söndag och dags för Allt Om Scraps inlägg, första söndagen i månaden och då är det en utmaning så tolka gärna, http://tidning.alltomscrap.se/2014/11/utmaningen-november.html Ett kort denna gången, skissen är denna


 
Mitt inspirationskort är detta, kortet fick barnbarnet Ebba på sin födelsedag.

 
Jag har tolkat den senaste skissen på sketchabilities, http://sketchabilities.blogspot.ca/2014/10/sketch-126-reveal7-dots-studio.html
 

 
Min layout med bakgrundspapper från Panduro och sedan lite udda papper, tårtpapper och olika dekorationer. Foto på min svärdotter Petra med barnbarnen Amanda och Ebba.
 
Idag har jag och min syster tagit en promenad på Kullaberg i det fina höstvädret.

 
Vi körde upp och parkerade vid Björkeröd.

 
Det är så oerhört vackert, bokskogen i fina färger och så skönt att promenera där.



 
Mölle mosse.


 
Ja ibland blev det lite besvärligt.

 
Disigt på utsiktsplatsen. Hemkommen var det så skönt att ta det lugnt vid scrapbordet.

8 kommentarer:

  1. Vilken härlig promenad...tack för den...Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag fattar inte att jag inte oftare promenerar på Kullaberg, det är ju enkelt att köra dit.

      Radera
  2. Lovely color & photo.
    Thank you for playing along with sketchabilities!

    SvaraRadera
  3. Amazing!!! Thanks for playing along with Sketchabilities

    SvaraRadera
  4. Love the pop of bright colors!

    SvaraRadera