Translate

onsdag 12 november 2014

Lite av varje

Igår tisdag var det Veckans Skiss inlägg, http://veckansnyaskiss.blogspot.se/2014/11/40.html Mitt bidrag där är denna layout.

 
Vit cardstock och lite olika papper och dekorationer. Akvarellfärger och lite stämplar. Foto på barnbarnet Wille från i somras. Hoppas ni hänger på och tolkar skissen!
 
 
Jag har fått mitt novembermånadskit från Creative Scrapbook, http://www.mycreativescrapbook.com/kits.htm och det är alltid så roligt. Extra roligt idag eftersom jag fick mitt vinnarpaket i samma sändning och vilket vinnarpaket, inte dåligt med massor av fina grejor.

 
En fin promenad idag, inte till havet för ovanlighetens skull.
 
 
Jag tycker mycket om björkar, visst är dom vackra alla årstider.




 
Jag gick inom kyrkogården och minneslunden idag, där är fint vid denna tiden.


 
Vad byggs här bakom Höganäs AB:s huvudkontor på Gruvtorget? Jag fick fråga två arbetare som blev glada och trodde dom skulle bli fotograferade. Det ska bli utställningslokaler och kontor fick jag veta.

 
Dagens butik är garnaffären på Storgatan, Lenas garn, http://lenasgarn.se/ Det är roligt att gå in där och idag köpte jag ett nystan som jag ska sticka ett öronband av. Bra service där och dessutom har hon stickcafé några kvällar i veckan för intresserade.


 
Ett bullbak blev det idag och tid för scrapping.

 

 

2 kommentarer:

  1. Jättefina bilder, men vad har hänt? när jag vill förstora och se bilderna i följd som jag gjort hela tiden så går det inte nu och inte i ditt förra inlägg i heller?? Kanske bara hos mig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte, hos mig är det som vanligt. En del scraplayouter är dock mindre i storlek eftersom jag förminskar dom till andra bloggar. Kan det vara den sådan du klickat på?

      Radera