Translate

onsdag 26 november 2014

Barnbarnsbarn

Efter att ha satt igång tvätt i tvättstugan hade jag bestämt med Hanna att komma för att träffa Alva och Alice. Inte mycket kan överträffa att ha möjlighet och tid för detta.


 
Dom är så fulla av liv och upptåg och det ska göras en massa hela tiden. Dom har också börjat prata och vad roligt det är.



 
Dagens butik är Gruvtorgets Parfymeri på Storgatan. Det är en jättefin butik och man får bra hjälp. Jag har tidigare köpt ett misslyckat läppstift (inte i denna butiken) och nu fick jag hjälp att hitta ett passande. 


 
Jag har en väldigt ful ovana att bita på nagelbanden och just nu har jag flera stora sår och har bestämt mig för att nu får det vara slut. Jag köpte nagelbandscreme som ska hjälpa mig.

 
Wille kom för att spela som vanligt på onsdagar, han gillade den vita chokladkakan så den gick åt.

 
Mia och jag rekade lite på Garage inför 50-årsfesten och hade en mysig pratstund. Jag drack den godaste ölen jag druckit, Ballast Point, en APA öl från Bryggeriet.


 
Igår var det dags för en ny skiss på Veckans skiss, http://veckansnyaskiss.blogspot.se/2014/11/42.html

 
Min layout dit är denna med foto från Petra i Jordanien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar