Translate

tisdag 14 oktober 2014

Veckans skiss

Idag har jag haft ett uppdrag och sedan har det inte blivit så mycket mer gjort. Jo, ett kort besök av en tidigare arbetskamrat Viveca förgyllde dagen. Men, idag är det tisdag och Veckans skiss har en ny skiss, http://veckansnyaskiss.blogspot.se/ Hoppas ni är med och tolkar!


 
Min layout i designteamet är denna, bakgrundspapper från Panduro som jag sprayat, ett "tårtpapper" som jag skrynklat, några band, blommor och pärlor. Foto på mitt goa barnbarnsbarn Alice.
 

2 kommentarer:

  1. Fina scrappar med dina barnbarnsbarn. Får föräldrarna dessa eller är det sådant du gör och sparar på något vis?? En dum fråga kanske, men du gör ju "Veckans skiss"?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jo jag har pärmar till alla barnbarnen och även bbb så har jag tänkt ge dom den när den är full. Ibland får dom också någon layout inramad på födelsedagar.

      Radera