Translate

söndag 26 oktober 2014

Scrapsöndag

Idag har jag bara scrappat och inte varit ute alls. En väldigt skön söndag. Jag har sorterat om alla mina dekorationer i färger istället för sort. Vad jag är glad för det, mycket bättre och lättare att leta bland. Jag tolkade My Creatives månadsutmaning, http://www.mycreativesketches.blogspot.se/ Skissen är denna:


 
Papper och dekorationer från deras oktoberkit utom hjärtpappret som är från tidigare kit. Foto på barnbarnet Ellinor och hennes Johan.

Söndag och Allt Om Scrap har sitt inlägg, http://tidning.alltomscrap.se/2014/10/orangea-toner-26-okt.html Denna söndag är är det att scrapa monokromatiskt och i orange färger.

 
Mitt bidrag är denna med papper från Echo Park. Jag tycker det är roligt att scrappa monokromatiskt, det är snyggt med en färgnyans. Foto på maken och hans bror Johan.
 Annars scrappar jag för mina uppdrag och dessa kan jag inte visa förrän det är dags. Jag har plockat fram julgrejorna och skall börja med julkort och förbereda för julpyssel med barnbarnen.

 
Middag idag blev hemmagjord pizza. För första gången har jag köpt ett pizzakit och det var ju behändigt. För dyrt tycker jag nog ändå, att göra en deg och tomatsås är ju inte så svårt. Det blev ju gott iallafall!
 

7 kommentarer:

  1. Your layout is Amazing what a wonderful use of the sketch, Love it

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you and thanks for your nice sketches and kits.

      Radera
  2. Love the photo and your layout! Thanks for joining us at My Creative Sketches!

    SvaraRadera
  3. Lovely photo and wonderful LO!Thank you for playing along with us at My Creative Sketches.

    SvaraRadera
  4. Love this layout and what a fun picture!!!! Thanks for playing along at My Creative Sketches!!

    SvaraRadera