Translate

tisdag 21 oktober 2014

Måndagsbad

Vi bor i en jättefin stuga och har sovit gott innan vi packade ihop för badäventyret.
 


 
Gänget är på väg.

 
Hela Lalandia är fullt av halloweengrejor, något överdrivet tycker jag.

 
Harald mår bra!

 
Det är väldigt mysigt inne på Aquadome, det enda negativa är sorlet som uppstår och då är det ändå inte så mycket folk just nu. Planera inte heller att äta därinne, servicen är urusel och de hinner inte med. Annars är det riktigt härligt här.

 
Forsen är en av det roligaste och det åker vi hejvilt. Det är lätt att skada sig eftersom man inte har någon som helst styrning på kroppen och framfarten. En gång hamnade jag på magen och åkte i full fart med ansiktet rakt in i en stor rygg så det knäckte till bakåt. Då tänkte jag att det nog är slutåkt, men det var inte så farligt.


 
Aromabastu är något av det bästa tyckte jag förra året. Glad i hågen satte Harald, jag och Jessica i bastun detta året. Till slut mådde jag riktigt illa och kände att jag höll på att svimma. Jag blev utsläppt och stapplade till vattenbordet och sedan fick jag sätta mig på golvet och fick hjälp till en iskall dusch som jag satt under medan en snäll man tryckte på vattnet. Jag återhämtade mig till slut, men en liten knäck blev det. Jag skall prova igen idag tisdag, men sitta längst ner tänker jag.
 
Vi avslutade dagen med en god middag tillsammans och hade det riktigt mysigt i stugan. Tyvärr fungerade inte internet så det får blir en uppdatering idag istället före frukost.

4 kommentarer:

  1. Verkar ju dramatiskt att åka dit och göra alla äventyren! Ta väl vara på er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det är kul Ulla, åk dit med era barnbarn!

      Radera
  2. Kanske, kanske du ska lugna ner dig lite?? Jag gillar mer när du scrappar

    SvaraRadera