Translate

onsdag 22 oktober 2014

Hemma igen

Ikväll är vi hemma igen från Rödby och Lalandia, något "mörbultade" i kroppen och jäkligt nöjda med vistelsen och samvaron med vår barnfamilj. Vi checkade ut kl 10 och gick direkt till Aquadome och fortsatte med badandet. Jag trodde inte att det skulle kännas kul igen, men det är alltid så roligt bara man kommit igenom ombytet och duschandet.


Far och son snack.....


Svärdotter Jessica.


Stilstudier från Forsen utlopp, herregud vad den är rolig! Den måste bara upplevas!




Pipeline och Tornadon är inte dumma heller.


Vi avslutade sedan med att äta lunch på Lalandia innan hemfärden började. Jättegott var detta.
Det var klass 1 varning med vädret, men det förstår jag inte, det var hur bra somhelst och körningen hem gick bra. Ikväll vilar vi i TVsoffan så får uppackningen göras imorgon. Vi har ju även en del med oss hem från Tyskland.

4 kommentarer:

  1. Herregud säger jag bara, att ni bara har överlevt alla dessa strapatser! Ni måste ha bra fysik och ett bra hjärta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja bra hjärtan hoppas jag, fysiken vet jag inte precis, men den kan man ju åtgärda själv.

      Radera
  2. Varmaste tack, fina svärföräldrar! Underbara dagar och kvällar som vi alla kommer att leva på länge! Kramar till er båda <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själva för att ni vill ha oss med på detta roliga! Kram

      Radera