Translate

söndag 5 oktober 2014

Folkparken

Idag var det utförsäljning av allt som är kvar i Folkparkens gamla lokaler. Det är verkligen en epok som går i graven och det känns lite sorgligt. Så mycket roligt som alla gamla Höganäsare har haft i den parken. Harald och jag har träffats två ggr där, den första 1977 och den sista 1982. Hur skulle det gått om inte Folkparken funnits.

 
Allt är risigt och halvt rivet just nu.


 
Stora scenen där många orkestrat spelat genom åren.

 
Väggmålning.

 
Av lite nostalgiska skäl köpte jag dessa assietter.

 
En komplett tomtedress fick jag på köpet.

 
Syster Karin kom upp med denna innan jag hann iväg dit. Då hade jag redan beställt en av min syster så nu har vi två!

5 kommentarer:

  1. Vilken fräck termos! Du kanske vill sälja den ena? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, du kan få den ena Viveca, titta upp!

      Radera
  2. Är du hemma vid halv 4 på tisdag??

    SvaraRadera
  3. Då tittar jag upp, ses!

    SvaraRadera