Translate

tisdag 2 september 2014

Matläckerheterna fortsätter

Det fina vädret är tillbaka, det är verkligen härligt. September kan ju bli en fin månad, det hoppas jag på. Fast å andra sidan så spelar det inte så stor roll, det är skönt med hösten också. Igårkväll hade vi tjej/tantträff hos Margareta. Jag valde att cykla till Viken och tog samtidigt några Kullahjulskontroller. Jätteroligt sedan att träffas igen efter sommarens äventyr och vi fick helt underbar mat. Först satt vi ute på hennes fina uteplats i solen och fick goda tilltugg till vitt vin.



 
Havskräftor med en god dipp och sallad, jösses så gott!

 
En vacker Västerbottenpaj med lax och kaviar ovanpå. Också jättegott och vi blev proppmätta.

 
Detta goda avslutades med toscagratinerad ananas med glass.
 
Nu ska vi ut och segla några dagar så jag får se hur uppdateringarna blir.
 
Och ett tillägg till min bekymrade familj, jag har denna kväll helt struntat i min vikt!

1 kommentar:

  1. Ser gott ut och bara ät och njut så kan du hålla igen en annan dag eller hur? Alltid kul att träffa sina vänner och bara sitta ner och slappa. Hoppas vädret är som ni önskar när ni seglar och ha en skön tur. Hörs på fredag morgon.

    SvaraRadera