Translate

onsdag 24 september 2014

Gästdesigner

Alla som följer min blogg vet att scrapbooking upptar mycket av min tid och jag älskar det för det mesta. När jag inte älskar det är när jag misslyckas med det jag vill, vilket oftast är när jag börjar kladda med sprayer och färg. Jag vet att det är övning som gäller, men tålamodet tryter och jag blir bara irriterad på mig själv.
Nu har jag kommit med i ett nytt gäng, Veckans Skiss som jag oftast har varit med och tolkat har antagit mig som gästinspiratör. Det är så himla roligt, jag lär känna andra scrappare lite mer även om det är via internet. Jag tycker annars det är lite trist att jag inte känner fler som håller på med detta. Kusin Gun gör kort och det är alltid så kul att se vad hon gör och framförallt kan man tipsa varandra.
Idag blir jag presenterad på deras webbsida, http://veckansnyaskiss.blogspot.se/

Dom har nya skiss varje tisdag och igår var jag med för första gången med denna layout. 

 
Papper och dekorationer från Echo Park. Foto på barnbarnsbarnen, tvillingarna Alva och Alice.
Jag hoppas nu att jag kan stå upp till förväntningarna och att mina layouter kan inspirera, kul ska det bli iallafall.

2 kommentarer:

  1. Så roligt för dig...får gratulera....vilken konstnär du är ....Gunnel

    SvaraRadera