Translate

fredag 16 maj 2014

Månadsutmaning

Det är svårt att hinna med så mycket scrappande nu, det är så mycket som pockar på uppmärksamhet, men några stunder ibland blir det. En månadsutmaning på Cili in Papers har jag tolkat, https://ciliinpapers.wordpress.com/2014/05/02/manadstavling-maj-2014/
Deras skiss är denna

 
Jag har gjort en layout med ett stort foto av barnbarnet Amanda när hon träffade sin idol Yohio i Göteborg. Det var en viktig dag för henne och hon ska få den inramad i födelsedagspresent. Bakgrundspappret är från K-design och en massa olika dekorationer som också skulle vara lager på lager.

 
Jag beställer månadspaket från My Creative Scrapbook i USA och jag blir lika glad varje månad när de kommer. Det är alltid fina papper och dekorationer i alldeles lagom blandning och är prisvärt tycker jag.

 
Jag har också gjort ett beställningskort, ett enkelt manligt kort till en 70-åring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar