Translate

tisdag 15 april 2014

Fortsatt arbete

Tidig morgon idag till Sandflyget för att fortsätta röjningen. Efter två dagars vila kände jag av träningsvärk i rygg, axlar, armar och händer. Jag är inte riktigt van att använda dessa muskler, men det är ett bra gym.

 
Lekstugorna är rivna och nu ska det snyggas upp.

 
Här fanns en kompis men han fick ingen kyss, jag har ju redan min prins.

 
Harald bar virke som vi hittade överallt.

 
Joel kom med släpet och det blev fullt med trä.

 
Jag var där nästan fem timmar idag och det börjar bli lite snyggare på vissa delar.

 
Jag cyklade inom kolonien eftersom jag såg vännen Ove där. Han hade satt våra potatis också, så snällt och gulligt av honom.
 
 
Jag satt en stund vid scrapbordet, mer orkade jag inte och slocknade dessutom i soffan. Harald hade förevigat det. Jag är nog inte så rolig just nu.
 

4 kommentarer:

  1. Ser skönt och avslappnat ut. Det behövde du ju efter att använt alla muskler i kroppen som inte används alltid. Glad Påsk på er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glad Påsk till er också, hoppas att allt är bra med dig!

      Radera