Translate

måndag 17 februari 2014

Sista hjärtanscrappen

Ytterligare två utmaningar från En liten Butik, http://enlitenbutik.blogspot.se/ Hela veckan har det varit en ny skiss och jag har tolkat alla nu. Tusen tack för en trevlig vecka och jag har gjort en del som jag inte fått gjort annars.

 
Utifrån denna fina skiss gjorde jag ett bokmärke. Svart bakgrund och vit framsida som jag sprayade och gjorde hjärtan med modellpasta. Jag glömmer alltid att den tar färg från underlaget, jag hade tänkt mig hjärtanen vita, men det blev ändå ok. Washitejp, en textstickers och ett hjärta samt ett pärlhjärta på bandet.

 
Sista skissen var en LO skiss, en fin skiss tycker jag.


 
Jag använde ett bakgrundspapper från Fancypantsdesign och även deras textdekorationer. Foto på mina barnbarnsbarn.

2 kommentarer:

  1. Rackarns så flitig du varit som skapat efter alla våra skisser!!!
    Ditt bokmärke efter min skiss blev superfint med alla små detaljer, sååå kul att se hur andra tolkar!
    Glada hälsningar, Monica

    SvaraRadera