Translate

torsdag 6 februari 2014

Scrappat

Veckans skiss, http://veckansnyaskiss.blogspot.se/2014/02/skiss-5.html har jag gjort min tolkning av.

 
Bakgrundspapper från Simple Storys med lite stämpling och lite annat, älskade knapparna, som inte är så vanligt förekommande längre, blev använda. Foto från vår flod- och kanalfärd genom Europa i våras.

Så min första tolkning som medlem i designgruppen för Allt om Scrap. http://tidning.alltomscrap.se/2014/02/skissutmaningen-februari.html. En tjej från Brasilien har ritat skissen, herregud, det såg jag inte förrän nu.

 
Jag blev inte särskilt nöjd med min tolkning där, tyckte den blev alldeles för rörig och för mycket av det mesta. Prestationsångesten sätter in, men jag ska försöka att inte ha för bråttom. Det var helt onödigt att tolka och skicka in, jag har inget som jag måste förrän i april. I vilket fall som helst var det ju lustigt att jag valde foto från vår långa vistelse i Brasilien under vår segling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar