Translate

söndag 16 februari 2014

Härlig lördag

Jag gav  mig ut på promenad eftersom jag missade fredagen, en promenad med först ett besök hos sonen Andreas. Det fick bli en lördagmorgon då chansen att få träffa dom nog är störst. En mysig kaffestund med dom.

 
Skönt med lördagmorgon tycker Charlie.

 
Även Andreas, Ulle tyckte det var för tidigt för fotografering.

 
En fin skyltning i vår fantastiska bokhandel.

 
Jag fortsatte ut till Lager 157 för att kolla deras sportlovserbjudande. Jag köpte två tröjor för 150 och ett linne för 20 kr. Tröjorna måste jag tyvärr lämna tillbaka, gick inte om mina fläskiga (typ gäddhäng) överarmar.

 
Vädret var grått och lite råkallt, typiskt februariväder.


 
Iphonen stod på 5,0 km innan jag var hemma igen.
Jag scrappar mycket just nu, en hel del utmaningar också något till Allt om Scrap. Tiden bara rinner iväg när jag sitter där. Det jag gör finns i separata inlägg.
Vi var hembjudna till Jonathan och Hanna och tvillingarna, så roligt att komma dit och få vara med dom.

 
Alva

 
Alice

 
Vi fick en jättegod fläskfilégryta med ris och sallad, så god smak på den.

 
Vit chokladmousse med apelsin.

 
Vi fick äran att läsa lite för dom. Alice tyckte det var fint med Alvas linne på huvudet.

 
Nä, Haralds knä var mycket bättre.

 
Mia, farmor var också med.

 
Nu sover tvillingarna och föräldrarna kan pusta ut i soffan. Vi tittade på Melodifestivalen, vilket jäkla skit det är, pausunderhållningen var dock rolig. Tack för en trevlig kväll.

4 kommentarer:

  1. Inga pauser här inte. Dina dagar är fullspäckade, men det verkar bara vara trevliga saker du gör. Härliga bilder allihop ingen nämnd och ingen glömd.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är det ja, fast några pausdagar har jag!

      Radera