Translate

onsdag 19 februari 2014

Fikadag

En kort promenad idag eftersom min syster Anita kom på ett kort besök. Jag gick söderut en bit och hem igen, 2,8 km. Riktigt vårväder och disigt som det brukar vara på våren, skön känsla.


 
Lite olika tillbyggnader på gamla Höganäshus idag.



 
Här verkar två hus vara sammanbyggda.

 
Vårkänsla.

 
Wille kom för att spela med Harald och åt lunch med oss.

 
Under tiden gjorde jag hamburgare med vår nya press, det blev riktigt bra och gott.

 
Några timmar sedan med dotter Mia på caféet under oss. Roligt att kunna träffas sådär en vanlig dag.
Vi har packat klart och det enda vi behöver oroa oss för är att tåget strular så vi inte kommer i tid till Kastrup. Sedan ska vi bara ha det skönt, sol och 28-30 grader varmt. Joel hämtar oss och kör oss till Helsingborg imorgon bitti 04.15. Jag har såklart datorn med mig och ska försöka uppdatera under veckan om det går. Hej så länge!

8 kommentarer:

  1. Hej då och lycklig resa....njut och ta hand om varandra ....kram Gunnel

    SvaraRadera
  2. Försöka uppdatera? Du måste:) Ha en härlig resa tillsammans!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja jag vet inte vad som skulle kunna hejda mig haha!

      Radera
  3. Ser framemot uppdateringen! Lika med de två ovan så önskar jag er en härlig resa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det visade sig att det går bra att uppdatera!

      Radera
  4. Önskar er en bra resa, men nu är ni väl redan där! Och när ni kommer hem, då är det vår på riktigt.....eller snöstorm kanske? Ha det bra i solen!

    SvaraRadera