Translate

fredag 7 februari 2014

En fredag

 
Först en bild på de fina blommorna jag fick av Gunnel igår.

Nu är det riktigt skitväder men det ska förhoppningsvis bli vår av det regnet. Eller vad tror ni? Efter en chockartad upplevelse på vågen på morgonen så var det promenad till varje pris. Jag gick inte till havet utan gick österut, en liten promenad på 4,7 km. Inte så mycket fotograferande i regnet, men några hus blev det från kvarteren runt Siöcrona. Håll till godo, hoppas att en del av er känner igen dom.










 
Innan jag gick hem tittade jag in till kusin Gun för en pratstund. Det är snart Alla hjärtans dag och jag gjorde en mobil till fönstret.
 
 
Ha en bra helg!

2 kommentarer:

  1. Detsamma till dig och idag lördag skiner solen...det efterlängtade ljuset....:) Gunnel

    SvaraRadera