Translate

måndag 17 februari 2014

CiLi in Papers

CiLi in Papers februariutmaning är en Projekt Life utmaning,
 "Den här månaden är det dags för Project Life igen och tävlingsutmaningen är att dekorera, skriva och/eller stämpla direkt på ett foto, något som jag bara älskar att göra! :) Stickers, stämplar och text (egen skriven eller datortext) är utmärkta dekorationer för PL, utan att det blir för bulkigt."

Jag håller inte på med Projekt Life som kräver särskilda plastfickor, som jag skrivit tidigare så hade jag varit yngre med barn hemma så hade jag definitivt gjort det, men nu tycker jag det är roligare med layouter. För ett tag sedan tittade jag på mina månadslayouter som jag gjorde under vår långsegling. Jag hade då som ambition att alltid göra sådana när vi är ute och seglar, men sedan vi kom hem 2010 har jag inte gjort det. Nu har jag tänkt att gå tillbaka och göra det och då var detta en bra start! Nu vet jag inte om jag får vara med på tävlingen med detta, men jag gör ett försök.

 
Den första jag skall göra är från juli 2011 då vi seglade i Bohuslän. Jag har använt stickers, satt texter och stämplat på bilderna.

2 kommentarer:

  1. Du har gjort en underbar layout! Tyvärr är det Project Life uppslag som gäller i månadens tävling, så jag kan tyvärr inte godkänna ditt bidrag. Tävlingar för layouter har vi med återkommande mellanrum, så var gärna med då! Med vänlig hälsning Marie/Sockergrynet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår det, men jag kom äntligen igång med mina månadslayoter!

      Radera