Translate

onsdag 22 januari 2014

Scrappat

Jag letar olika utmaningar, det är så inspirerande och roligt att vara med och tolka och kolla andras. En liten butik har en skojig skiss denna månaden, http://enlitenbutik.blogspot.se/ Ett tillägg är att det ska vara någon metalldekoration

 
Den var kul att göra och lite ovanlig för mig, Jag kämpar med att allt inte måste vara rakt och ordentligt. Jag använde vit cardstock och mönsterpapper från bl a Paper Maze. Jag stämplade bakgrund och texter och klippte ut trekanter. Metalldekorationerna är gem i form av blommor. Fotona är på mina barnbarn Ebba och Sanna (kusiner) och en kamrat till dom under den gångna sommaren på badet här.

 
 

1 kommentar:

  1. Vilken härlig och lekfull layout du har gjort!
    Gillar färgsättningen, jag blir glad av denna.

    Tack för att du är med i utmaningen hos En liten butik.

    kram Katja

    SvaraRadera