Translate

söndag 1 december 2013

Receptbok

Igår gjorde jag klart en receptbok till barnbarnet Anna som önskat sig en sådan. Hon ville ha lite av mina recept där och som hon kan fylla på själv. Jag hade lite ont om tiden att göra den men det blev en iallafall.
Framsidan med lite stämpling och papper samt chipboardflaggor.

Jag satte tagar för att dela upp i olika kategorier.

Några av receptet jag satte dit, jag hann inte dekorera så mycket och använde mest washitejp.

På sista sidan satte jag en ficka där jag lade pengar och som Anna sedan kan använda till receptlappar.

3 kommentarer:

  1. Jättefin och ovanlig present. Var får du allt ifrån. Har du en tipsbok gömd någonstans?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag surfar mycket bland olika scrapbookingsajter som ger inspiration, jag hittar inte på allt helt själv, lite idéer här och där så kommer man på vad man vill göra.

      Radera
  2. Även om du hittar lite här och lite där så sätter du ju ihop det själv. Ja jag är impad.

    SvaraRadera