Translate

söndag 1 december 2013

Annas 20-årsfest

Barnbarnet Anna fyller 20 år i december men eftersom de är i Polen över jul och nyår så firade hon nu. Hennes sambo Oscar har precis fyllt 20 så vi firade honom också. De bor nu i Malmö som jag skrivit innan, så det blev att köra dit. Deras första kalas och det skötte dom med bravur, trevligt och gott. Dom hade fixat det här helt själva, bra gjort tycker jag.

Anna som inte vill bli fotograferad men ville ändå att jag skulle fota (alla utom henne haha)

Sambo Oscar

Syskon Sanna och Charlie med hundarna Alexia och Kenzo.

Drickan var uppdukad med bål och annat.

Kycklingsallad med vitlökssås, jättegott.

Goda marängtårtor med dajmgrädde. Kaffe existerar inte i den åldern så jag fick koka det, då kunde jag iallafall hjälpa till med något.

Broder Rasmus

Mamma Tessan med sambo Janne.

Tessan
 

Pappa Andreas med fru Ulle och Harald

Ulle

Andreas

Oscars bror Adam som är döv och kom med 2 kompisar. Han är en stor del av Annas yrkesval som blivande teckentolk. Rätt kul när Anna skulle presentera oss alla, herregud alla sorters mammor, pappor, mor- och farföräldrar!

Annas mormor Siv

Systergnabb

Farmor och farfar Kalle

Hej och hå Anna, tack för bra kalas.

4 kommentarer:

  1. Grattis Anna...:) Så duktiga dom är.... speciellt med första kalaset och med så många gäster...Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja visst är det och mig glädjer det att Anna har ett nyfunnet mat- och bakintresse.

      Radera
  2. Grattis till Anna! Ja här är det lite av varje med släkten, men än går det att få ihop vem som är vem till vem. Verkar ha varit ett jättetrevligt kalas. Bra fixat av två 20-åringar. Önskar dem en trevlig resa till Polen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt Ulla, att ha koll på det, haha!

      Radera