Translate

söndag 17 november 2013

Veckans skiss

Jag har som vanligt tolkat Veckans skiss som såg ut så här. Tack för era fina skisser!


Min tolkning som en hyllning till min dotter Mia på hennes födelsedag idag. Varje gång jag bläddrat i foton och kommit till detta på mig har jag hajat till eftersom jag tror att det är Mia. Här kanske det skiljer ca 5 år på oss så på dessa fotona är vi nästan jämngamla. Nu har vi så väldigt mycket roligt tillsammans oavsett vad vi gör och jag är så tacksam över henne. Jag har använt bakgrundspapper från Theresa Collins och sedan lite blandat med papper och dekorationer. Jag har stämplat lite bakgrund och stänkt färg.

5 kommentarer:

  1. Jättelika. Fin sammansatt scrap.

    SvaraRadera
  2. Menar du att det inte är samma person på bilderna? Ni är onekligen lika! :) Gillar alla detaljer - mycket att upptäcka på den här layouten.

    Tack för att du är med och tolkar Veckans Skiss!

    SvaraRadera