Translate

fredag 22 november 2013

Uppblötta, skrynkliga, trötta och glada

Något bättre internet blir det inte, får återkomma med bilder när vi kommit hem. Idag har vi badat, vaknade först till en riktig hotellfrukost när Alva knackade på dörren och sa "nu ska vi äta". Vilken anläggning det är, massor av roliga saker att åka och jag har åkt allt. Två st är häftigast, en där man faller ner och far iväg, svår att beskriva också forsen där man just precis forsar fram och det är bara vatten överallt. I den andra åker man på flottar två och två, faller nästan fritt och åker sedan runt upp längs väggarna. Jösses vad roligt det är! Vi har bubblat både ute och inne och det nästan bästa var aromabastu. Jättejättevarmt med oljor och en kille som slog med handduk, väldigt väldigt skönt var det. Vid tretiden var jag ganska nöjd och var lite frusen så jag och Harald gick hem till stugan, tog igen oss lite och förberedde middagen. Vi hade ännu en gemensam trevlig middag och vi orkade inte mycket mer. Jag gick med Wille till anläggningen en stund för han ville spela på maskinerna och det var roligt. Vi njuter av att vara tillsammans med alla här och så glada att få vara med. Nu är det sovdags!

2 kommentarer:

  1. Jösses vilken Farmor....jag tror du hade roligast...hahaha ...kram Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja lika roligt som barnen iallafall, haha

      Radera