Translate

måndag 18 november 2013

Morgonpromenad

Morgonpromenad som tog nästan hela dagen eftersom jag hade ett uppdrag att göra också. 8,1 km lång blev den, en lugn, varm och jätteskön dag.





Lerbergets hamn

Det är mycket arbete på gång i trådgårdarna efter stormen.

Snart kan vi sitta här och titta på fotboll och idrott.

Juldekorationerna börjar komma upp.
 
Annars började inte min dag så bra, jag fick ett fullständigt utbrott när jag upptäckte att något hänt med mitt mejlprogram. Plötsligt var min kontaktbok utbytt mot en jättegammal och massor av adresser borta. Senare hade Harald lyckats hitta en annan, men även den är gammal. Så jag är tacksam om ni vill mejla mig så jag får rätt adress till er som läser här iallafall (om ni bytt de senaste åren). Det är ju det där med lösenord, mina försvann i telefonen där jag skrivit in dom,  när Harald gjorde en uppdatering och lösenordet till mitt mejlprogram är gammalt. Ibland kan tekniken göra mig vansinnig. Nu ska jag försöka andas lugnt och försöka gå igenom kontaktboken.

4 kommentarer:

  1. Såså, andas, släpp kontrollen, haha!

    SvaraRadera
  2. Håller inte riktigt med om att det var varmt, men så var också ditt tempo betydligt snabbare än vårt !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vid dina jobbpromenader krävs det nog varma kläder!

      Radera