Translate

måndag 4 november 2013

Jobb idag!

Cykeltur istället för promenad eftersom det var dags för jobb. En kall och grå höstförmiddag och på hemvägen blev det regn. Dessa dagar vill jag helst bara vara hemma med tända ljus. Nu handlade jag så mycket på scrapmässan så jag får jobba många dagar för det så det är bara att bita ihop.


Jag cyklade längs havet ut till Lerberget men hemvägen blev via sportcentret och ICA. Arbetet på den nya idrottsanläggningen går framåt.




 
Varje år blir jag lika glad när julosten har kommit till butiken. En stor fick jag med mig hem och den är redan provsmakad!

2 kommentarer:

  1. Jag är jätteglad att jag genom dig får se vad som händer i Höganäs. Julosten måste jag också inhandla. Ser varje dag framemot och kolla här om du lagt in nya bilder med upplysande text.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag blir så glad över dina kommentarer!

      Radera